luni, 18 noiembrie 2013

Dreaming or what?

Să vezi filme româneşti online fără a downloada de te miri unde? Se poate?
Mie aşa mi se pare. Iniţial nu prea mi-a venit să cred.
Apoi m-am gândit că ăsta ar fi un lucru tare bun în contextul în care stau cam prost la capitolul filme româneşti. Dacă vă spun motivul, o să râdeţi, aşa că prefer să îl ţin pentru mine.
Deocamdată nu sunt multe filme pe acea platformă, dar sunt. Şi spun cu mâna pe inimă că o să mă pun cu burta pe...film românesc:) Pentru că şi noi putem, pentru că şi noi avem în ţara asta oameni extrem de inteligenţi şi creativi şi pentru că merită să fie văzuţi la treabă.
Gata cu lauda că eu ştiu una sau alta, link-ul e aici http://www.romfilmpromotion.ro/vod
Şi acum, o întrebare, de câte ori aţi dat banii pe un bilet la un film străin care v-a făcut să vă pară rău şi că aţi făcut plimbarea până acolo? Doar nişte afişe bine puse la punct şi scrise în engleză nu îţi garantează o satisfacţie cinematografică.

2 comentarii:

Strumful spunea...

da, pe 990.ro, so sigur mai sunt si alte site-uri

Jo's spunea...

a, dar ce multe sunt acolo, nu stiam de ele, multumescs!

Trimiteți un comentariu