miercuri, 30 octombrie 2013

Cina în familie.



Invitaţia la masă primită de familia LuxuryGifts a fost o surpriză extrem de plăcută. Tocmai ce ne mutaserăm în cartier şi nu prea cunoşteam multă lume. Stăteau aproape de noi şi tot ce ştiam despre ei era că se învârteau într-o lume mai aparte, cea a cadourilor. Tot cadourile au fost cele care ne-au îndreptat paşii spre această familie cu care am legat o relaţie de lungă durată. Soţul meu, în căutarea cadoului perfect a fost ajutat foarte mult de domnul LuxuryGifts care l-a îndrumat cu multă bunăvoinţă. De la început s-au înţeles bine, iar când domnul LuxuryGifts a aflat că suntem vecini a hotărât numaidecât să ne invite la masă.
Prietenele mele ştiau de această familie, astfel că nu am scăpat să nu le povestesc despre ei la o cafea. 
Am fost primiţi cu căldură de această familie minunată. La intrare am fost întâmpinaţi de doamna LuxuryGifts, o femeie blândă şi elegantă, cu părul uşor grizonat, căreia cu greu poţi să îi stabileşti vârsta. Avea părul strâns frumos la spate, astfel că i se vedeau cerceii superbi cu cristale Swarovski Blue Dream Parure Milano. Rochia ei albastră venea în completarea colierului "Midnight" ce se asorta cu cerceii. Nu era de mirare că alesese această culoare, căci ochii ei erau de un albastru ocean ce îţi pătrundea până în adâncul sufletului. Cu un zâmbet ne-a poftit în holul ce dădea larg spre living, ne-a rugat să ne lăsăm hainele şi să ne facem comozi. Nu am putut să nu observ ramele foto ce stăteau pe servanta din hol şi care cuprindeau întreaga familie în diferite ipostaze ale vieţii lor, nunta seniorilor LuxuryGifts, căsătoria copiilor lor, botezuri, călătorii. Nu numai fotografiile în sine mi-au atras atenţia, ele subliniind importanţa valorilor tradiţionale în această familie, ci şi ramele deosebite şi potrivite pentru fiecare eveniment în parte. Tot în hol, pe peretele opus servantei, se afla un ceas cu oglindă şi am zâmbit, cu siguranţă mi-ar fi prins bine şi mie unul, fiind o persoană ce are tendinţa să întârzie mereu.
În living se afla întreaga familie formată din seniorii LuxuryGifts, cei doi copii căsătoriţi ai lor, ginerele şi nora, precum şi copiii acestora, două fete şi un băiat, aceştia din urmă având între 5 şi 10 ani. Am intrat oarecum sfioşi, dat fiind faptul că erau aşa de mulţi şi nu îi cunoşteam (doar soţul îl cunoştea cu domnul LuxuryGifts), însă într-un timp extrem de scurt ne-au făcut să ne simţim ca acasă. Am fost serviţi cu un aperitiv uşor şi am fost surpinsă de frumoasele furculiţe speciale pentru aperitiv cu cristale Swarovski. Fiind invitată în casa unei astfel de familii m-aş fi aşteptat să fie mai rigizi, poate mai cu nasul pe sus, însă din contră, m-au făcut să simt că aş face parte din membrii lor. Am avut timp suficient ca până la masă să studiez camera şi familia.
 Livingul avea un stil luxos, însă nu opulent. Bunul gust era la el acasă. Pe o măsuţă era aşezată o cutiuţă muzicală superbă, sub forma unui brăduţ cu cristale Swarovski, iar într-un dulap cu geam trona o minunată sabie. I-am pus câteva întrebări cu privire la aceasta Elizei, fata domnilor LuxuryGifts, care a fost tare drăguţă şi care mi-a dat câteva detalii, aşa am aflat că este Sabia templierilor, o sabie de Toledo.

Într-un colţ al livingului am remarcat un Tablou cu Castelul Peleş pe un şevalet, iar pe o masă un clovn din porţelan de Limoges cu cristale Swarovski.
Am fost poftiţi la masă de către doamna LuxuryGifts într-o încăpere situată chiar lângă living, unde ne aştepta o masă lungă, dreptunghiulară. În mijlocul acesteia erau aşezat într-o vază un buchet alcătuit din 11 trandafiri albi care îţi lua ochii, iar în laterale se afla un set de sfeşnice argintate. Fiecare farfurie avea în dreptul ei un suport pe care se afla un card cu numele fiecăruia, dar şi şerveţele frumos aranjate în inele speciale. Tacâmurile erau aşezate pe suporturi argintate, iar copiii aveau propriile lor tacâmuri, pe măsura lor. În încăpere mai era o măsuţă rotundă pe care erau aşezate un platou argintat cu fursecuri şi o bombonieră sub forma unui glob pământesc.
Masa a fost delicioasă, meritul era al doamnei LuxuryGifts, o gospodină desăvârşită. Eu am stat la masă chiar lângă Eliza, cu care am şi rămas prietene bune. Domnul LuxuryGifts era un om jovial ce a antrenat toate discuţiile pe parcursul mesei. Era îmbrăcat impecabil, dar asta era deja o marcă a stilului său inconfundabil. Costumul său avea ca accesorii butoni placaţi cu platină şi onix, iar în picioare pantofi clasici din piele neagră Scholl. La sfârşitul mesei am servit un vin Chateau Lafite Rothschild 2004.
Băieţii au vrut să fumeze astfel că au mers împreună cu domnul LuxuryGifts în biroul dânsului. Eu, împreună cu Eliza, am urcat în vechea ei cameră pentru a-mi arăta bijuteriile căci împărtăşeam aceeaşi pasiune, iar doamna LuxuryGifts a rămas împreună cu nora sa să se uite de copii. 
Camera era mobilată simplu, iar deasupra patului era o icoană cu Sf. Nicolae, protectorul copiilor. Bijuteriile Elizei erau aşezate într-o elegantă casetă de bijuterii cu floare mov aşezată pe noptieră. Colierele, cerceii, brăţările, broşele din argint sau cu cristale Swarovski, toate erau organizate frumos în acea cutie. Lângă ea mai era o cutie micuţă de bijuterii din alabastru cu capac metalic, despre care Eliza mi-a spus că este o mărturie de la nunta fratelui său şi o ramă foto cu jurnal, cu un Mickey Mouse albastru pe ea primită de la părinţii ei la botezul băieţelului său. Cred că am stat ceva vreme acolo sus, fiindcă avea multe bijuterii, iar eu am vrut să le văd pe toate. Preferatele mele au fost inelul din argint cu cubic zirconia şi perle de cultură şi broşa cu agat şi perle.


Am coborât în biroul domnului LuxuryGifts, pentru a-l anunţa pe soţul meu că este ora de plecare. Biroul avea un aer tipic bărbătesc. Masa de birou era foarte frumoasă, poate şi pentru că avea un organizator de lux cu ornament de argint. O piesă superbă mi s-a părut minibarul în formă de glob pământesc.


Pe unul din rafturile cu cărţi puteai vedea o maşinuţă de epocă decorată cu cristale Swarovski, sunt sigură că cei mici nu aveau voie să umble cu ea, fiind o maşină de colecţie.
Am ieşit cu toţii din birou şi ne-am pregătit de plecare. Le-am mulţumit tuturor pentru invitaţie şi le-am spus că ne-am simţit foarte bine. Însă domnul LuxuryGifts nu s-a dezis de la numele său şi a ţinut că ne ofere cadouri de plecare, urându-i totodată soţului meu bun-venit în familia LuxuryGifts. El a primit o casetă pentru butoni din piele ecologică, iar eu o poşetă de seară Ivory, ceea ce ne-a făcut să ne simţit cu adevărat parte din această familie.


1 comentarii:

CARMEN spunea...

:)) exelent articol! mi-a placut felul în care ai introdus elementele de reclama în poveste! Si... sa stii ca minibarul l-am ochit! vreau sa-l comand ca si cadou pentru ziua sotului meu.
Poseta... hmmmm ce mi-ar place si mie sa o primesc cadou! ;) O sa gasesc eu o modalitate sa-i sugerez sotului meu, asa... ca by the way ☺
O seara minunata iti doresc!

Trimiteți un comentariu