marți, 15 octombrie 2013

Ce se întâmplă când preferi un alt miez.

Stăteam şi priveam palma deschisă, dar cu degetele uşor îndoite. În ea ţineam miezul problemei, dar nu mă puteam concentra la asta. Vedeam striaţiile de pe interiorul degetelor şi mă întrebam ce or fi însemnând în limbajul ghicitorilor în palme. Sub degetul arătător aveam un x. Zâmbi-i, citisem odată că dacă ai un x sub degetul arătător de la oricare din mâini, vei avea o căsnicie fericită. Poate eu, căci soţul meu meu, după ce-l muştruluiesc toată ziua, s-ar putea să nu creadă asta:)
Miezul problemei... Să mă concentrez! Nu se leagă nimic de mine, aşa că mă enervez şi muşc odată din el, da' muşc zdravăn, nu alta. Poate aşa s-o rezolva. Stau şi aştept. Nimic.
După 10 minute încă stă în palmă şi se uită la mine, fără o falcă. Dacă nu ar fi fost miezul problemei, poate mai bine aş fi muşcat din miez de lapte, măcar acela este gustos şi mă şi săturam. Aşa, miezul problemei se află şi la mine în palmă - nici măcar întreg - şi la mine în stomac. 
................................................................................................................................................................
Mă uimeşte ce legătură ciudată poate să existe între minte şi stomac!
................................................................................................................................................................
Până la urmă am lăsat miezul problemei la o parte. L-am lăsat, că şi aşa nu mai aveam chef de el şi nu reuşeam să îi dau de capăt, deşi era esenţa problemei. Dar, în schimb, mi se făcuse o poftă nebună de brânză, aşa că am dat fuga la frigider, am scos de acolo miez de lapte şi mi-am făcut un mega desert delicios. L-am îmbăiat într-o peliculă aurie de miere de pin şi i-am pus deasupra un miez de nucă. Mmmmm, nu cred că o să vreţi să vă uitaţi la pozele de mai jos!







Ca şi fan brânză, cum sunt eu, mi-au mai trecut prin cap şi alte idei, dar nu vreu să vă desconcentraţi de la ale voastre.

(sursă imagine)

Fotografiile sunt personale, cu excepţia imaginii de la sfârşit, unde este indicată sursa.
Acest material a fost scris pentru competiţia SuperBlog2013.

2 comentarii:

literestacojii spunea...

Ce fotografii frumoase, ai prezentat Miezul intr-un mare fel :)

Jo's spunea...

Mulţumesc literestacojii, şi miezul tău e reuşit, l-ai găsit peste tot:) Dar cel mai mult mi-a plăcut articolul cu Straja, e plin de suflet.

Trimiteți un comentariu