vineri, 11 octombrie 2013

Am un Farmec aparte de recâştigat.

Lung şi superb, astfel te descriam,
alunecând  usor pe umeri.
Reflexii roşcăţii ţi-am dat, 
sau brune.
Alunele din cer s-au revărsat şi au lăsat a lor aceste urme,
paleta de culori îndestulată,
alintând unduirea revărsată.
Te-am mângâiat, sau pieptănat sau periat 
şi te-am spălat
cu drag.
Şi te-am lăsat pe spate în valuri să aluneci, foşnind uşor
valuri rătăcind, 
brize răsfăţând.
Dar după ce viaţă zămislire-am dat,
A ta vitalitate s-a disipat
Şi ţi-ai pierdut orice urmă de strălucire.

Destinul. Ce forţă a împrejurărilor este el, te ia şi te poartă unde şi când trebuie. Şi face asta de la lucrurile cele mai mărunte, până la cele mai importante. Modul în care se potrivesc lucrurile în viaţa ta sunt uneori hilare. Şi nu sunt menite decât să te conducă spre ceea ce trebuie să ţi se întâmple. Cine nu crede în destin ar trebui să mai trăiască puţin şi să se convingă.
Am fost gata să mă duc la coafor să mă tund. Nu ar fi un lucru neobişnuit să te duci să îţi tai părul, dacă asta nu ar implica o hotărâre majoră de a-ţi schimba realmente look-ul. Iar la mine hotărârea asta cântărea destul de mult, căci eu am părul, în limbaj de coafor, foarte lung, până la brâu mai precis.
Motivul e simplu şi aşa cum cred eu că am reuşit să subliniez prin poezie, sunt mămică cu acte în regulă. Şi ca orice mămică, după ce vine un copil cam toate se schimbă. Aşa am ajuns eu ca din părul meu lung şi frumos, plin de viaţă, să mă aleg cu o mătură devitalizată.
Şi iată că în cale mi s-a ivit această competiţie, SuperBlog2013 şi odată cu ea această probă, pentru care, evident, a trebuit să fac cercetări. Cecetări care au avut scop identificarea unei soluţii pentru problema mea. Destinul nu? Tocmai când eram ferm convinsă că voi merge să îl tai.
Farmec a fost prezent în viaţa mea de când mă ştiu. Nu pot să uit nici acum mirosul delicios de cremă cu lăptişor de matcă Doina pe care îl folosea mama şi din care furam şi eu mai mereu să mă dau pe mâini sau faţă, deşi încă nu era cazul. Sau deodorantul Bob folosit cu loialitate de bunica mea.
Şi încă nu îmi vine să cred că soluţia la problema mea se afla sub nasul meu şi mai mult, e un produs românesc ce aparţine unui brand cu tradiţie. 
Am văzut produsele, apoi m-am hotârât şi gata! Fără foarfecă! Vreau să devin Doctorul personal al părului meu, vreau să îi mai acord o şansă, iar pentru asta o să apelez la Gerovital Plant Tratament.
"Tratament intensiv de regenerare", hmmm, sună bine. Chiar foarte bine, simt că mi se potriveşte.
Părul meu merită un astfel de tratament, dar mai important, eu merit să am un păr frumos. Şi cum aş putea face asta decât răsfăţându-l permanent cu o infuzie de extracte naturale, o picătură magică ce se poate scurge dintr-un tub, şamponul regenerant de la Gerovital Plant Tratament.
Ştiu că nu o să fie un proces uşor, însă vechimea acestui brand mă face să am încredere că în 2-3 luni o să îi redau Farmecul părului meu, în special dacă o să îl tratez cu respect şi cu...loţiunea regenerantă cu petroleum.
Iar cireaşa de pe tort este un ser special, o sinergie de forţe ale naturii, Kit-ul de tratament pentru regenerarea părului.
Credeţi că e uşor? Nu e, dar de multe ori timpul le rezolvă pe toate, cu Farmec, bineînţeles şi cu puţin ajutor din partea destinului.

Acest text a fost scris pentru competiţia SuperBlog2013.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu