luni, 30 septembrie 2013

SuperBlog 2013, să vedem de ce sunt în stare!

Am reuşit să prind azi ultima zi de înscriere la SuperBlog2013. Am aflat de el întâmplător şi am fugit repede, repede pe sit-ul lor să mă înscriu, ia să vedem ce superputere are blogul meu...sau eu? 
Abia aştept să văd temele competiţiei. Deşi e un blog mic, început doar de ceva vreme, e de fapt o necesitate a mea de a-mi crea un spaţiu virtual în care să îmi manifest creativitatea şi să mă joc cu hobby-urile mele. Blogul acesta sunt eu, iar când l-am creat mi-am spus că o să scriu când vreau, dacă vreau, despre ce vreau, uneori nu o să scriu nimic, dar o să compensez cu o fotografie. 
Ok, dar competiţia e competiţie, măcar pe perioada ei va trebui să mă ţin de treabă, mai ales că acest concurs are ceva vechime şi are parte de bloggeri serioşi. Mă simt ca un căluţ nărăvaş ce fornăie înainte de concurs:)!
So, bring it on to me!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu